lørdag den 9. juni 2012

Dejlig fredag + det løse

I går var det fredag (Duh). Jeg stod tidligt op og afleverede eksamensopgaven fra helvede. Kender i det hvor man ikke laver andet end at lukke en masse lort ud, samler det i nogle afsnit, og kalder det en eksamensopgave? Det er det jeg har gjort.

Bagefter burde jeg nok have læst til den mundtlige eksamen på tirsdag, men jeg lavede en masse andet i stedet.





Jeg blev træt af instant kaffe, og savnede lidt at bruge min stempelkande, så jeg fandt billig (eller ikke billig, men på tilbud) kaffe, som jeg kværnede så jeg endelig kunne tage min dejlige kande i brug igen. 





Jeg har været ude i regnen med K (og bandet over at K altid er god på billeder, og jeg ligner en hat), fået et lift af S, ventet på K, og været i Ikea. 


Så har jeg lavet god mad...


Til denne dejlige dame. 



Jeg har smuttet mandler, så jeg kunne lave mandelmel. 



Så den dejlige dame fra tidligere, kunne få god (seriøst god!) kage. 


Mens vi hyggede med en gammel klassiker. 





Så forsøgte vi at dokumentere hvad vi spiste, hvilke film vi så, og prøvede at se godt ud samtidig. You judge, personligt synes jeg ikke det gik så godt. 


Så har jeg savnet at putte med Gerda-fisen.


Og set dette fantastiske skilt på døren til Ks opgang. 

Nu til arbejdet og eksamenslæsning. Jeg glæder mig ikke, men må jo nok erkende at, det hører med, når man skal forestille at være voksen og flittig studerende. 

3 kommentarer:

  1. Ser ud til, du har haft en hyggelig dag med noget god mad(:
    Hvor er din kat bare sød(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/05/give-away-nr-6_30.html

    SvarSlet
  2. det ser altså dejligt ud:) du forstår at fejre en afleveret eksamensopgave. god søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også selv jeg klarede det ret godt. Selvfølgelig bider det mig lidt i r**** nu, hvor jeg egentlig burde læse til mundtlig eksamen på tirsdag - men den tid den sorg.

      Også god søndag til dig! :)

      Slet