lørdag den 19. maj 2012

Shopping i London

I London er det, ligesom så mange andre steder, fantastisk at shoppe. Det er som om det altid er lidt sjovere at shoppe i et andet land eller en anden by. I London er alt fantastisk, så selvfølgelig er det også fantastisk at shoppe.

Camden Market, Oxford Street, Primark, Portobello Road Market, River Island, Topshop, Boots, Waterstones, osv. Jeg elsker det hele.

Sidst jeg var i London, for en lille måned siden, shoppede jeg ikke vildt meget. Turen handlede mere om at komme væk, men jeg fik da købt lidt.


Jeg var jo på Harry Potter studio tour med K og S. Til sidst var der selvfølgelig en souvenirshop, uden de store forventninger rendte jeg rundt og blev glad over de små ting. Gryffindor tørklæderne, Bertie Botts every flavour beans, osv. Bagerst i lokalet fandt jeg smykker og pyntegenstande. Her i blandt fandt jeg denne halskæde. Jeg forelskede mig med det samme. Den er både rigtig nørdet, og rigtig fin. Det er selvfølgelig en kopi af Hermiones timeturner fra Bog 3. Den er super fin, og kan både ses som en souvenir, og som et pænt smykke. 


Som i kan se, fulgte der en lille boks med. Det er meningen timeturneren skal hænge indeni, som på billedet, og på den måde bliver den også bare til en fin lille pyntegenstand. 

 

Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg er glad for ugler, så da jeg så denne fine halskæde var der ingen tvivl, den skulle med hjem - og det kom den.


Og ringen skulle selvfølgelig også med. 


Jeg er helt vild med taskerne fra zip it. Alle taskerne kan lynes hele vejen op, så de ikke fylder noget, hvis de skal med i en anden taske/kuffert. Jeg har allerede en i lilla, som er et nummer mindre end denne. Jeg har længe ville have et nummer større, og endelig genfandt jeg boden i London, hvor de bliver solgt. 


Jeg har ledt længe efter en varsity sweater/jakke. Denne fandt jeg på Camden Market, den fandtes i et hav af farver, og jeg kunne ikke stå for denne grønne farve. Jeg leder stadig med lys og lygte efter en med læderærmer, så sig endelig til hvis i finder noget i den stil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar