torsdag den 3. maj 2012

BA-Lykke

Der har været stille på bloggen.
Men jeg har også haft travlt. Eller jeg har endelig fået taget mig sammen til at få gjort nogle af de ting, jeg har udskudt de sidste to måneder (cirka).

Jeg har fået skiftet sengetøj! Det er en lille bedrift, men det var stort for mig. Det tog lang tid - rigtig lang tid, men jeg gjorde det. Og jeg er stolt.
Jeg har sendt ansøgninger af sted til KU.
Jeg har skrevet mig på ventelisten til et kollegium (eller flere) i København.
Jeg har fået printet opsigelsesblanketten til min lejlighed (nu skal den bare udfyldes).
Jeg har været i London, det har i hørt lidt om - resten kommer i løbet af de næste par dage.
Jeg har også lavet andre ting, men de er ikke så vigtige.

Og og og, så har jeg fået lov til at skrive bachelor-projekt om Harry Potter! Jeg er lykkelig! Nu er der en reel chance for, at jeg får afleveret til tiden. Der er en reel chance for, at jeg vil synes opgaven bliver sjov at skrive.



Jeg glæder mig til at vise jer de sidste billeder fra London. Det var en rigtig dejlig tur. Og jeg kan ikke takke mine studiekammerater, specielt K, T, S og C nok for støtte, selskab, skuldre, smil, grin og hygge.



2 kommentarer:

  1. Tillykke søde - og wauw, København? Hvor spændende :-D
    Vi leder også efter lejlighed i København til efter sommerferien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja København - på et tidspunkt. Jeg skal væk! :)

      Slet