tirsdag den 24. april 2012

London #1

Søvn har jeg ikke fået noget af, og det har nu resulteret i, at jeg sidder på min første (i denne omgang) aften i London og stener på hotellet.
Mavepinen tog overhånd, og trætheden har overmandet mig, så i stedet vil jeg fortælle jer lidt om London.

London er en fantastisk by! Den absolut bedste, hvis jeg selv skal sige det.
For mig er byen fyldt med minder, dejlige minder, nogen nye, nogen gamle, men alle sammen dejlige minder.

Der er ikke meget tilbage i byen, som jeg ikke har set, gjort eller besøgt. Men byen overrasker mig hver gang alligevel.

I denne omgang er jeg af sted med studiekammeraterne, og det er hyggeligt.

I dag var vi på en backstage tour på The National Theatre. Jeg havde ingen forventninger til touren, og jeg var faktisk på nippet til at droppe den helt. Men det er jeg glad for jeg ikke gjorde.
For en gangs skyld havde tourguiden 100% styr på sit stof, og emnerne var spændende.
Vi fik en kort opsummering af teatrets historie, og en rundvisning på hele teatret.
Teatret består af tre sale, en stor, en mellem og en lille. Vi så to af dem, hørte sjove historier om dem alle, så rekvisit rummet, rummet hvor de laver kulisserne og alt det andet vigtige.

Hvis du er en teaterfreak, eller bare har den mindste interesse for teaterets verden, så kan jeg kun anbefale denne tour hvis du er i London.

Læs mere om teatret, tours og forestillinger her.

2 kommentarer:

  1. We'll always have London <3

    SvarSlet
  2. Kan kun give dig ret - London er fantastisk :)
    Slå evt et smut forbi denne side for inspiration:

    http://london.dk/

    SvarSlet