mandag den 2. april 2012

Jeg hader:

1. At jeg græder så meget for tiden.
2. At jeg er så pisse rastløs.
3. At det tog mig 18 dage at tage mig sammen til at tage opvasken.
4. At jeg ikke kan se det fede i solskinsvejr - folk forventer jo at jeg kommer ud af døren.
5. At jeg på nuværende tidspunkt skal til at tage beslutninger om fremtiden.
6. At jeg ikke kan holde til at se mere end to dage frem i tiden.
7. At jeg ikke kan finde ud af at downloade ting fra nettet.
8. At jeg ikke kan få mig selv til at bruge min absolutte yndlingskop.
9. At alle mine yndlingsting minder mig om ham.
10. At jeg ikke kan læse lige nu. Overhovedet.
11. At lejligheder i København er dyre. Pendlertilværelse here I come.
12. At det føles som om min verden er faldet sammen.
13. At der ikke findes en mirakelkur mod et knust hjerte.
14. At KU holder påskeferie, når man har allermest brug for vejledning.
15. At SDU holder påskeferie, når man har brug for godkendelser.
16. At jeg er bange for at tage til London om tre uger. Det er min by igen!
17. At jeg bekymrer mig så meget om ham, og hans situation.
18. At jeg stadig glemmer mig selv.
19. At jeg ikke kan kende mig selv.
20. At jeg bitcher til folk jeg ikke kender, men ikke kan lade være.
21. At han er på vej videre, uden mig.
22. At jeg er på vej videre, med ham i baghovedet.
23. At min radiator er i stykker. Det er koldt i Odense.
24. At pæren i mit køleskab er gået, det giver mig paranoia.
25. At jeg har så meget brug for min mor for tiden - det er meningen jeg skal være voksen.
26. At jeg hader verden. Bare lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar