søndag den 15. april 2012

I weekenden har jeg:

1. Set film med C. Forrest Gump er altid god.
2. Drukket hjernen ud, og danset.
3. Kastet op ovenpå alt for mange øl, og alt for lidt mad.
4. Skreget ned i min hovedpude.
5. Overvejet at skifte sengetøj, men længere nåede jeg ikke.
6. Lyttet til verdens dårligste playliste, med verdens dårligste halvfemser sange, og elsket det.
7. Overvejet at tage til Sønderjylland, men denne gang stoppede jeg mig selv.
8. Skrevet ansøgninger til tilvalgsdelen på min uddannelse.
9. Overvejet om jeg er god nok til at deltage i en romankonkurrence.
10. Grædt.
11. Grædt lidt mere.
12. Smadret et glas, for så at skælde det ud bagefter.
13. Savnet kusinen.
14. Trøstet den anden kusine.
15. Besluttet mig for at flytte.
16. Drukket alt for meget kaffe.
17. Spist alt for lidt.
18. Ædt junk hos K.
19. Set Harry Potter hos K.
20. Ærgret mig over at mit og Ks Harry Potter Marathon snart er slut.
21. Set det her hængende på venindens dør:


22. Taget fire portioner. 


23. Grædt igen.
24. Sovet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar