torsdag den 12. april 2012

De sidste par dage (og lidt påske)

Jeg vil starte indlægget, som jeg har startet så mange indlæg (og samtaler) på det sidste. Jeg vil, igen, gerne undskylde for den sløve opdatering på bloggen, og den negative (læs: ynkelige) stemning der er her.

Jeg lovede at opdatere jer lidt på påsken, mine køb, osv. I får lidt af det her.

I påsken flygtede jeg til Sønderjylland. Jeg lavede ikke så meget, men alligevel skete der en hel del. Jeg farvede min mors hår, og fik hende til at ligne lidt af et rumvæsen, med alt det sølvpapir hun havde i håret. Jeg har faktisk nogle sjove billeder af det, men min mor har forbudt mig at vise dem til nogen (og jeg må vist hellere adlyde).

Men, jeg købte et kamera, ikke noget fancy, bare et hyggekamera, jeg var træt af mit mobilkamera, og husets eneste kamera tog af sted for cirka en måned siden.


Hos min mor bor Gerda. Gerda er en dejlig lille kat, som kom ind af døren juleaften, og bare aldrig tog af sted igen. Hun kan mange mærkelige ting, men hun kan ikke miave (!?!). Til gengæld er hun en mester til at putte. Så det gjorde vi. 



Jeg blev kørt tilbage til Odense, vi skulle spise på Mamma's. Jeg har ikke lige nogen billeder fra Mamma's, men der skal nok komme et indlæg en anden dag. I stedet kan i få et roadtrip billede af min mor, og Mountain Dew. 



I går havde hverken K eller jeg overskud til at tage til undervisning. I stedet gik vi i Eventyrhaven, og traskede rundt for at tømme hovederne. 






Som den opmærksomme læser vil have bemærket, så er jeg ret glad for ænder, så det er vel ikke så underligt at der er så mange billeder af ænder. 



Hvorfor i skal se billeder af skoene, ved jeg faktisk ikke. Jeg synes bare det var en meget sjov kontrast. Mig i mine (efterhånden lidt slidte) New Balance sneakers, og K i hendes fine kile hæle. 

 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar