mandag den 12. marts 2012

Weekend og Søndags Sushi

Jeg har haft en dejlig weekend.
Jeg forlod Odense for Århus, og en weekend med veninderne.

Min weekend startede i Lystrup, hvor jeg besøgte en veninde jeg ikke har set i 100 år. Der var lagt op til den helt store reunion, men egentlig var alt som det plejede. Vi begyndte hurtigt at sladre og hygge som i gamle dage. Chipsene kom hurtigt på bordet, og vi så en masse reality (det er lidt en fetich for os begge).
Vi nåede selvfølgelig også et smut i byen, og jeg mistede (som altid) min stemme.

Dagen efter smuttede jeg til Århus V, for at hygge med nogle andre veninder. Vi var fire (normalt er vi en flok på 9, ca.), og vi hyggede som vi plejer.
En af pigerne fik forklaret gruppens forhold meget godt: "Det bedste ved os, er at der kan gå et år imellem at vi ses, og nogle gange går der flere måneder før vi taler sammen. Men jeg ved at jeg altid kan ringe, og så er i der". Og hun har så evig ret.
Vi endte også i byen. Men jeg er åbenbart ved at være en smågammel dame, for hele min søndag endte med at sove - to byture i træk er åbenbart for meget for mig.

Søndag aften stod den på sushi.
Jeg elsker sushi, og kæresten har også fået øjnene op for, hvorfor sushi er så godt.
Man hører tit folk sige, at der er svært at lave sushi, men det synes jeg altså ikke. Jeg ved ikke om jeg har et talent, eller om jeg gør noget helt forkert - men det ender meget godt hver gang.


Billedet er fra sidste gang vi fik sushi, men det er nøjagtig det samme som i går, så det går vel nok. 

"En ny ting hver uge" gik vist lidt i vasken denne uge - tiden var ikk rigtig med os, med mindre vi tæller sushi søndag med - for det har vi ikke gjort før. 

Jeg har også fået læst endnu en bog, en gammel sag, men fantastisk - der kommer et indlæg senere i dag. 

3 kommentarer:

  1. Sushi er så lækkert! Min kæreste har dog ikke fået øjnene op for det endnu, som din har - deværre!
    Rigtig fin blog du har, er blevet fast læser.
    Kig eventuelt forbi vores:
    sanneogellen.blogspot.com

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne,

      Han skal nok lære det på et tidspunkt!
      - Og tak for roserne, og i lige måde. Er også blevet fast læser hos dig :)

      Slet
  2. Sushi er en succes hver gang - du må skisme lige lære mig, hvordan man gør. Der er jeg list lost bag en vogn, for at sige det mildt ;-)

    SvarSlet