mandag den 5. marts 2012

Mandag

Min plan var at nå rigtig meget i dag. Undervisningen var aflyst og jeg havde tid nok.

Jeg nåede da også en del: Jeg fik bagt ciabattaboller og chokolademuffins.




Begge dele blev utroligt vellykkede (ikke at det plejer at fejle, men den her gang blev det virkelig godt!), i kan finde opskrifterne her: Muffins og Ciabatta 

Herefter var min plan at få læst op til ekstratimerne (som allerede er imorgen), og til undervisningen på onsdag. Det gik også fint til at starte med, men teksten til imorgen er så kedelig at jeg stadig kun er halvvejs, og den er altså kun 16 sider. I stedet tog jeg billeder af det jeg skulle læse. 


Bogen i baggrunden burde jeg være i gang med nu (hvor jeg også burde være færdig med teksten i forgrunden), men i stedet sidder jeg her. Heldigvis skal jeg først møde klokken 14 imorgen, så der er tid inden og senere i aften.
Så jeg er blevet et klasseeksempel på det her:
Det var altså meningen jeg skulle have læst en del i dag (det kan vel nås endnu), for at slutte af med Barden Beedles Eventyr af JK Rowling, de er så hyggelige, og man tænker ikke så meget - og så har hun tilføjet en kommentar fra Dumbledore efter hvert eventyr. Jeg elsker det.





I stedet blev det til en hurtig morfar, Big Brother og sikkert også Paradise senere. Jeg har dog lavet den aftale med mig selv, at jeg ikke må gå i seng før teksten til imorgen er læst (selvom det sikkert bliver min død).

Jeg er også kommet til at bruge (mange) penge på de sidste - det kan i høre om en anden dag (og der er billeder!).






Ingen kommentarer:

Send en kommentar