mandag den 5. marts 2012

Hængeparti og fri fra undervisning.

Mandag morgen er aldrig særlig rar.
Jeg skal først møde klokken 13 om mandagen, og jeg er så træt af det. Jeg står tidligt op, bare for at føle at jeg får noget ud af dagen, men jeg går aldrig rigtig i gang med noget, netop fordi jeg jo snart skal afsted.
Undervisningen slutter først klokken 16, og så er dagen ligesom væk.
Men i dag vågnede jeg til en sms og en mail, undervisningen er aflyst. Det har gjort mig meget glad, for så kan jeg få læst op på en masse jeg ikke har nået, jeg kan rydde op i lejligheden, og jeg kan slappe.
Jeg ved godt at jeg skal have undervisningen på et andet tidspunkt, men den tid den sorg, og så håber jeg at ekstratimerne bliver lagt på et mere menneskeligt tidspunkt på dagen.

Projekt: Én ny ting hver uge er ikke gået i stå. Vi var rent faktisk ude at fodre ænder i sidste uge. Vi gjorde det bare i mørke, så billederne er vildt slørede.
Men jeg kan da fortælle at det var hyggeligt, og jeg er stadig helt vild med ænder.

Men, her er et billede af en and (fra google), det må være godt nok foreløbig.










 

2 kommentarer:

  1. Jeg har netop også siddet og jublet over de aflyste timer; så er den mandag da reddet - om ikke andet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Så kan det godt være timerne sikkert bliver smidt ind på et dårligt tidspunkt. Men det er de små glæder der tæller :)

      Slet