søndag den 26. februar 2012

Weekend i familiens skød

Jeg er netop vendt hjem efter en dejlig weekend i det sønderjyske.

Min onkel fyldte 60, og han havde derfor inviteret familie og venner til stor fest. Og sikke en fest!
Arrangementet startede allerede klokken 12, og alkohollen kom på bordet fem minutter efter - ingen kunne løbe fra at alkohollen påvirkede dem på den ene eller den anden måde, heller ikke mig.

En eftermiddagsfest slutter normalt ved seks tiden, så alle kan nå hjem til aftensmad - det gjorde denne fest også - men efter (alt for) mange Baileyshots, var vi en lille håndfuld, der besluttede at festen skulle fortsætte på en lille bar. Af sted gik det, og raflebægerne blev fundet frem.

Da jeg endelig vendte næsen hjem af, føltes det som om jeg havde været i gang i 20 timer, og at klokken var 5 om morgenen. Men nej. For første gang i meget lang tid, hoppede jeg ind i en taxa før midnat - min aften var slut, og min promille var høj.

Nu tror i sikkert at der kommer et par linjer omkring de voldsomme tømmermænd jeg vågnede med til morgen. Men nej. Jeg er nemlig et af de mennesker du sikkert hader, jeg har nemlig ikke haft tømmermænd siden jeg fyldte 18 (give or take). Hvorfor jeg slipper, ved jeg ikke. Jeg drikker ikke særlig meget vand i løbet af aftenen, og jeg skærer ikke ned på cigaretterne, jeg blander forskellige slags alkohol, og jeg bliver lige så fuld som så mange andre. Men jeg får ikke tømmermænd - og hvor jeg dog sætter pris på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar