søndag den 26. februar 2012

Oscar Night!

Jeg skal se Oscar uddelingen i aften. Jeg elsker alt det glitter og glamour, jeg elsker kjolerne, selv de grimme, jeg elsker Hollywood, jeg elsker Hollywood sladderen, jeg elsker filmene, jeg elsker Oscar!

Jeg skal se det hånd i hånd med min kæreste. Planen var at vi skulle have sushi, men en aften i natbukser, mens man sidder klistret til skærmen og kigger på verdens skønneste mennesker, lægger op til at være klam. Indtil videre står menuen på hotwings og pommesfriter, og mon ikke der sniger sig alt for meget cola ind, og en enkelt pose chips?
Jeg ved ikke en gang hvorfor jeg spørger, for jeg ved det allerede.

Jeg har ikke rigtig sat mig ind i alle kategorierne i år, eller de nominerede, jeg ved bare at jeg skal se showet. Jeg skal tude med taberne og tude med vinderne, jeg skal bande over uretfærdige resultater og jeg skal svine kjolerne til. Alt sammen mens jeg sidder i mine alt for slidte natbukser og lyserøde plyshjemmesko (som nu holdes sammen af tape) - og tænker at jeg også godt kan vinde en Oscar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar