onsdag den 29. februar 2012

Min egen lille handyman

Som jeg har nævnt før har jeg en utrolig forstående kæreste (og ikke kun når det drejer sig om Harry Potter).

Vi bor to mand på meget lidt plads, meget lidt plads!
I går faldt knagerækken ned, ja det er en lille ting, men det er ikke lang tid siden at mit opbevaringsmekka (mit skab) kollapsede og jeg var nødt til at købe et nyt (som til gengæld er meget bedre og større - men det er ikke det det handler om), og jeg var absolut ikke i humør til at ting skulle gå i stykker.

Så jeg begyndte vist at råbe (det sker jo), og jeg råbte meget, trampede væk fra knagerækken og gik hen til vinduet for at ryge i stedet.
Min kæreste kunne sikkert godt have bedt mig slappe af, eller råbt lidt tilbage. Men i stedet gik han i kælderrummet, hentede boremaskinen, og begyndte i stedet at sætte knagerækken op igen, helt uden brok, og uden at bede mig om at slappe af (det ville bestemt heller ikke have hjulpet).

Bagefter fik jeg strenge formaninger om at jeg ikke må hænge alle mine tasker på knagerækken igen (jeg har også virkelig mange), og det har jeg heller ikke gjort. Nu skal den bare holde til omkring Juli/August, og så flytter vi.

Billeder af den utroligt forstående handyman, følger her:



Mobilkamera = Dårlig billedkvalitet, sorry

2 kommentarer:

  1. hej :-)
    tjek min blog ud, jeg har en give awy kørende.

    knus stine
    stine-ebbesendahl.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine,

      Tak for at du kiggede forbi, jeg vil kigge forbi snarest ;) En give away siger man jo aldrig nej til :p

      Slet