tirsdag den 28. februar 2012

Én "ny" ting hver uge..

Min kæreste og jeg er kommet ind i en uheldig rytme. Ikke at vi er det der kæreste-kedelige par, som sidder derhjemme og småskændes hele tiden, tværtimod.
Vi er til gengæld blevet rigtig gode til at sumpe foran fjernsynet, i vores egen lille verden, hvor vi ligesom har nok i os selv. Vi har besluttet (eller kæresten foreslog) at det skal der gøres noget ved.

Så vores nye projekt hedder: Vi skal gøre en ny ting hver uge. Vi ved godt at det er svært at finde på noget helt nyt hver uge, så det er mere bare for at vi kommer ud af døren, og så er det egentlig lidt lige meget hvad vi laver. Kæresten foreslog f.eks. at det jo også bare kunne være at vi gik ud for at finde en vintergæk.

En anden regel blev at vi skal skiftes til at finde på noget hver uge. Og denne uge er min.
Så i dag/aften skal vi ud at fodre ænder. Det er lang tid siden jeg sidst har været ude for at fodre ænder, og det er så hyggeligt, og de er nu ret søde.

Jeg skal selvfølgelig nok smide billeder ud når vi har været afsted.





Ja, det er en kliché, men det passer nu meget godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar